Planul de marketing
4, online
Descriere
Planul de marketing este unul dintre cele mai importante "produse" ale activitatii de marketing.
Acesta se concentreaza pe un produs sau o piata si contine strategii si programe de marketing detaliate pentru atingerea obiectivelor legate de produs pe o piata-tinta. Planul de marketing este un document care formuleaza un plan pentru vanzarea produselor si serviciilor.
Formator: Igor Streiciuc
Centrul Național de Instruire „MOLDINSOLV”, asigură un cadru perfecționist în ceea ce privește dezvoltarea cunoașterii domeniului insolvabilității, efectele acesteia și sferele de activitate care au legătură cu acest proces.
OBIECTIVE SPECIFICE:
Acesta se concentreaza pe un produs sau o piata si contine strategii si programe de marketing detaliate pentru atingerea obiectivelor legate de produs pe o piata-tinta. Planul de marketing este un document care formuleaza un plan pentru vanzarea produselor si serviciilor.
Formator: Igor Streiciuc
Centrul Național de Instruire „MOLDINSOLV”, asigură un cadru perfecționist în ceea ce privește dezvoltarea cunoașterii domeniului insolvabilității, efectele acesteia și sferele de activitate care au legătură cu acest proces.
OBIECTIVE SPECIFICE:
- dobândirea şi aplicarea cunoştinţelor fundamentate în domeniul insolvabilității;
- dezvoltarea unei formări complete, pluridisciplinare;
- diversificarea şi adaptarea metodelor de formare utilizate în cadrul instruirii la necesităţile grupului de instruire;
- organizarea activităţilor în grup pentru a forma deprinderi de schimb de experienţă între candidați;
- promovarea comportamentului profesional în relaţiile cu parțile la procedura de insolvabilitate, cetăţenii şi membrii societăţii civile;