Planul de marketing

Planul de marketing

4, online

Descriere

Planul de marketing  este unul dintre cele mai importante "produse" ale activitatii de marketing.
Acesta se concentreaza pe un produs sau o piata si contine strategii si programe de marketing detaliate pentru atingerea obiectivelor legate de produs pe o piata-tinta. Planul de marketing este un document care formuleaza un plan pentru vanzarea produselor si serviciilor.

Formator: Igor Streiciuc
 

Centrul Național de Instruire „MOLDINSOLV”, asigură un cadru perfecționist în ceea ce privește dezvoltarea cunoașterii domeniului insolvabilității, efectele acesteia și sferele de activitate care au legătură cu acest proces.
 
OBIECTIVE SPECIFICE:
  • dobândirea şi aplicarea cunoştinţelor fundamentate în domeniul insolvabilității;
  • dezvoltarea unei formări complete, pluridisciplinare;
  • diversificarea şi adaptarea metodelor de formare utilizate în cadrul instruirii la necesităţile grupului de instruire;
  • organizarea activităţilor în grup pentru a forma deprinderi de schimb de experienţă între candidați;
  • promovarea comportamentului profesional în relaţiile cu parțile la procedura de insolvabilitate, cetăţenii şi membrii societăţii civile;
Structura/tipul formării: seminare cu prezență și online prin intermediul platformei zoom. Strategia curriculară/format curricular: curriculum modular. Beneficiari: administratorii autorizați, avocați, consilieri juridici, creditori garantați, chirografari, salariați, debitori în dificultate financiară sau orice altă persoană interesată sau care activează în domeniul juridic, în special cel al insolvabilității, indiferent de nivelul la care se află în carieră.
 

Particularitățile examinării litigiilor cu valoare redusă. Importanța comunicării actelor de procedură și rolul grefierului în procedura de soluționare a litigiilor cu valoare redusă

Planul de marketing

Planul de marketing

Planul de marketing

loading ...